از بالاترین خبرهای فوری   2009-11-04 11:07:26

مهدی کروبی توسط اراذل و اوباش حامی کودتا در راهپیمایی 13 آبان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. به گزارش موج سبز آزادی، اخبار دریافتی حاکی از آن است که وی پس این درگیری شدید با همراهی محافظان خود از آن منطقه خارج شده است.

تعداد دانشجویان در دانشگاه تهران و راهپیمایان در خیابان‌های اطراف دانشگاه به سمت درب اصلی دانشگاه همچنان رو به افزایش است. به گزارش موج سبز آزادی، دانشجویان در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف که همگی توسط یگان‌های ویژه امنیتی محاصره شده است شعارهای مرگ بر دیکتاتور سر داده‌اند. همچنین گزارش‌های رسیده از خیابان امیرآباد( کارگر شمالی) نیز حاکی از حضور گسترده سبزهاست. راهپیمایان در خیابان کارگر شمالی شعار تا احمدی‌نژاده هر روز همین‌ بساطه، و مرگ بر دیکتاتور را تکرار می‌کنند. نیروهای ضدشورش در خیابان‌های کارگر شمالی و میدان انقلاب و نیز در خیابان‌های منتهی به دانشگاه به ضرب و شتم راهپیمایان و پرتاب گاز اشک‌آور برای متفرق کردن مردم مشغولند.

خبر فوری : چهارشنبه ساعت ۱۲ / موسوی از مردم ایران خواست در خیابانها بمانند
من یکی از کارکنان سایت کلمه هستم و هم اکنون با تماس همکار ما با منزل موسوی ایشان تایید کردند که در خانه محاصره هستند ومانع از خروج ایشان از منزل شده اند در پیامی مردم را به ماندن در خیابان دعوت کردند . بیشتر از این فعلا نمیتونم توضیح بدم و سایت کلمه نیز نمیتواند به دلیل ملاحظاتی این خبر را درج کند . لطفا به مردم اطلاع رسانی کنید . فقط اطلاع رسانی کنید / در ضمن احتمال دستگیری ایشان وجود دارد / لطفا در خیابانها بمانید


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات